måndag 31 maj 2010

Examensarbete & Bm

Alltså, nu börjar jag nästan bli lite nervös.. Imorgon ska JAG presentera EXAMENSARBETET!! Imorgon vid den här tiden är det gjort, för typ tre timmar sen, underbara tanke! Kan inte fatta att det är dags.. Som jag sa till Mia idag, den här dagen har jag fasat för sen vi såg klassen över oss presentera sina arbeten för ett och ett halvt år sedan, och nu är vi där. Men skit samma hur det går, sen är det gjort och sen vill jag föda barn, haha.

På tal om barn. Var ju även till bm idag. Inte så mycket att förtälja egentligen. Hb hade stigit lite, så hon va nöjd, blodtrycket är ok, proteiner 4+ som vanligt (inte okej, men men), hjärslag på bebbe 135, ligger som sagt fixerad och fint, hon uppskattade vikten till närmare 3,5 kg.. Hoppas hon har fel =) Jag hade gått ner ett halv kilo, yes! Nu tänker säkert många av er att det inte kan vara bra, men det kan det, eftersom att det förmodligen är en del vätska som försvunnit, och det är BRA! Sen sa hon att jag kanske inte kommer märka speciellt tydligt om vattnet skulle gå pga hur lågt bebbe ligger. Så det blir ju spännande. Som C sa, det kommer bli förlossning inne på toaletten här hemma, haha. Nej nej, så roligt ska vi INTE ha.
Men nu har vi bara ett enda besök kvar till bm, det är den 8/6, sen ska vi till gyn.pkl efter det, men förhoppningsvis blir det inga besök nån annanstans än till bb från och med nu, eller från och med imorgon efter kl. 16 =)

Nej nu ska jag lägga mig på soffan och vila en stund.

Inga kommentarer: