onsdag 26 maj 2010

Otåliga

En ny dag men ingen bebis i sikte. Det är ju visserligen två veckor kvar till bf, men jag har trott hela graviditeten att bebis ska komma före, och det står jag fast vid! Vi är så otåliga nu!
Såg att Katrin & Bingo har fått sin lille son efter ca. 28 timmars kämpande, trots den långa tiden måste jag erkänna att jag är avundsjuk! Jag vill också så gärna träffa vårat lilla knyte!

Blev ingen gipsning igår, får göra ett nytt försök ikväll. Istället spolade C av båda bilarna och dammsög dom. Jag försökte riva lite ogräs men det tyckte inte ryggen om. Eftersom att bebis ska ut nu så pinade jag mig på en promenad igår, vi gick ända till postlådorna och tillbaka och jag måste erkänna att det gick bättre än väntat!
Har inte gjort speciellt mycket idag. C var ute och försökte koppla vattenslang på utsidan, men det var någonting som saknades (som vanligt). Jag har vattnat lite här ute, busat med hunden och nu åkte C iväg för att hjälpa sin far ett par timmar. Så vad ska jag hitta på? Inte en jäkla aning.. Diska lite kanske, kaaanske =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Fast man kanske inte har direkt lust så här nära bf eller så har man det =)men sex e ju nånting som får igång det mesta =)