lördag 29 maj 2010

Barnvakt

Hej hopp!
Kanske lika bra att skriva ett litet inlägg så ni inte tror att vi är på bb, för så är tyvärr inte fallet..
Gårdagen spenderades på stan där vi uträttade ca. 500 olika ärenden (känns det som alla fall..). På kvällen åkte jag in till stan för att fika med Marie och mannen passade då på att åka ut med motorcykeln. Senare möttes vi upp hemma där vi badade bastu, mys!

Just nu är jag barnvakt till min systers ungar, sitter hemma hos oss. Jag försöker få dem att underhålla sig vid playstationet så att jag ska kunna fixa lite på examensarbetet.. Fick nämligen tillbaka den språkgranskade versionen igår. Kan tillägga att det går så där, med att underhålla alltså.

Bebis bökar på men betydligt mindre så klart, har ju inte direkt obegränsat med utrymme längre, stackarn. Jag får helt sjukt ont i ryggen ca. 5 ggr per dag, känns som 50 knivar i svanken ungefär, så där lagom skönt. Tack och lov kommer min man och masserar när detta inträffar så känns det bättre. Tack hjärtat! Ja, det är väl det jobbigaste just nu, bortsett från diverse hugg i högra ljumsken ibland.. Ja, nånting händer ju, men vad det är sen, haha..

Inga kommentarer: