söndag 2 maj 2010

Glass

Har haft en underbar morgon/förmiddag! Vi låg i sängen till lite före ett! Eller, mannen var ju faktiskt uppe före det, men sen kom han och la sig och pratader med mig tills jag gick upp =) Så nu har vi pratat hus, lån, vad vi behöver, att jag inte vill att han ska åka på jobb osv.. Sen har han fyllt i en massa papper angående huset, så imorgon ska det bli spännande!

Nu har jag just lagat egen glass för första gången i mitt liv! Blir det bra vet ni vad jag kommer göra typ en gång om dagen här framöver.. =)

6 kommentarer:

evve sa...

hejsan mysig blogg du har kikar gärna in här igen..kram evve

Cila sa...

Förlåt förlåt förlåt, för att jag avbokade idag!

Har såna skuldkänslor! Förlåååt!
Puss!

(Spännande med hemmalagad glass btw :))

Anonym sa...

Alltså ska ni bygga nytt hus eller bygga ut?? =) Har du glass maskin?? ;)
Ha de bra o ta de lite xtra lugnt så Conny hinner hem före bebben kommer=)
Kram Anna H

wimsis sa...

Vi planerar utbyggnad av huset, så imorgon skulle vi få offert, spännande!!!
Har ingen glassmaskin, så har fått göra det "the old fashion way" =). Ska provsmaka nu =)

Kramar

Anonym sa...

Å kan du inte dela me dej av receptet=)
/Anna

wimsis sa...

Tack, vad gulligt Evve! Gör gärna det! Kram