måndag 10 maj 2010

Tre veckor

Äntligen hemma igen! Var inte hemma förrän runt halv tolv igår kväll, det var bara att borsta tänderna och kasta sig i säng.. Men trött var jag inte så natten var värdelös. Väckarklockan ringde halv nio och jag var mer död än levande, hunden såg inte heller såner värst pigg ut. Nåja, var bara att pallra sig upp eftersom jag hade date med Mia. Så där har jag och hunden tillbringat ett par timmar idag eftersom vi har opponering imorgon. Fy, ser inte alls fram emot det..

Ringde ett konstigt nummer till mig idag, men jag svarade alla fall. Det var ju tur det, va ju mitt hjärta! Han ville bara kolla att jag levde och mådde bra, haha.. Jag blev av min internet- uppkoppling i går på dagen, så hade inte pratat med honom sen dess. Kanske inte så smart från min sida, förstår att han börjar undra. Hjärtat mitt vad jag älskar och saknar dig. Tre veckor kvar nu.

Annars har jag ju då fått halsbränna, och det är fan inte roligt! Fy sjutton säger jag bara! Gör ont hela vägen ner från magen och upp i halsen, spelar ju ingen roll vilken ställning jag intar heller, gör ont ändå. Måste väl uppsöka apoteket imorgon om det inte tänker släppa.

Inga kommentarer: