måndag 24 maj 2010

Nu är det bra!

Nu är han hemma, min andra hälft! Jag hämtade honom kl. 03.20 inatt, och inte såg han ut som jag lämnade honom heller, haha.
Nu ligger han och sover och jag funderar på om jag skulle ta och väcka honom =) Vill ha sällskap nu när jag varit ensam tre veckor!

Kl. 13.30 är det dags för bm igen (mycket spring där nu), ska som vanligt be henne läsa upp Korvelas diktat så jag verkligen vet vad det är som händer och sker. Jag är en aning orolig över min vikt nu, ställde mig på vågen här hemma och enligt den har jag nästan gått upp 2 kg på mindre än en vecka, inte bra. Får hoppas att vågen hemma och vågen på sjukan inte visar samma. Men jag vet att jag samlar på mig mer vätska i benen, det känns väääldigt bra. Sen har säkert mitt hb sjunkit eftersom jag slarvat med tabletterna sen förra veckan. Nåja, det kan jag ju göra någonting åt alla fall.

Summan av kardemumman är att nu kan du vårat hjärtegryn mer än gärna få komma ut! Vi vill så gärna träffa dig, pussa på dig, se hur du ser ut, VEM du är! Ja, kom ut nu hjärtat!

Inga kommentarer: