onsdag 5 maj 2010

Fångsten

Min bror kom över sen, och mycket riktigt hade vi fångs i fällan, nämligen denna:

Mysigt va?

Nu hoppas jag innerligt att det var den enda.. Dom förökar sig ju som jag vet inte vad om de får chansen. Skulle ju va mysigt om det finns en hel koloni där uppe.

När jag pratade med C igår sa han att de skulle på dock till Amsterdam typ den 15 och ligga i drygt 4-5 dagar, så han frågade om jag inte skulle komma ner. Ja, det skulle ju va jätte skoj! Fixar du biljett till mig frågar jag. Tio sekunder senare inser jag att jag inte får flyga längre.. Skit också. Hade ju varit hur skönt som helst att komma bort ett par dagar och framförallt att få träffa mitt hjärta! Är ju inte speciellt långt till Amsterdam heller, men alldeles för långt för att jag skulle ta tåg eller liknande. Det söööög.

Annars har vi kommit fram till vilket värmesystem vi kommer skaffa, räknat lite på kostnader av kakel, klinkers osv. men är en hel del kvar vi måste ta reda på och kolla upp. Men lite roligt är det allt =) Ännu roligare blir det när det är dags att välja kakel, klinkers, tapeter osv.
Hunden har blivit mammig igen, vilket kanske låter gulligt, och visst, till en viss gräns. Men den gränsen överstiger hon med marginal. Hon ska va med mig heeela tiden och helst på mig. Jag försöker verkligen aktivera henne men hon vill bara mer. Efter förlossningen ska hon få långpromenader som heter duga! Men till dess får hon dessvärre nöja sig med det lilla hon får..

Inga kommentarer: