söndag 16 maj 2010

Effektivt

Nu har jag varit effektiv! Hunden väckte mig kl. 8.30.. Då var jag inte pigg kan jag lova, men jag fick tydligen inte somna om, då skulle det nämligen gosas. Låg kvar i sängen och slösurfade lite, sen vet jag inte riktigt vad som hände.. Men jag började peta på examensarbetet igen, så nu är jag färdig med min del inför språkgranskningen imorgon kl. 08.00! Ibland händer det =)
Sen gick vi upp och åt frukost, vek tvätt, vattnade blommor, satte in kläderna i skåp och nu har jag även packat bb-väskan! Jag lovade nämligen min man att jag skulle göra det, så nu har jag hållit mitt löfte! Fast det är en provisorisk väska och provisorisk packning, vi har fortfarande inte fått skötväskan vi beställt så.. Och har inte packat ner så mycket kläder till oss än. Till C skulle jag kunna packa, men till mig är det svårare. Jag har ju inte så mycket kläder jag kan använda längre, så dom vill jag ju inte packa ner än.
I alla fall har jag haft en riktigt bra förmiddag!

Inga kommentarer: