torsdag 20 maj 2010

Inte någonting

Idag kan jag skryta med att jag i princip inte gjort någonting, och fy fan vad skönt det är.
Jag hade en riktigt dålig natt inatt, magen va öm vilket resulterade i att absolut ingen ställning var bekväm.. Sen har jag varit uppe och kissat inte mindre än fyra ggr mellan kl. 23 och 07. Yes, sen ska man ju rulla ur sängen och lyckas somna om efter varje gång. Kl. 07 fick jag mess, vilket resukterade i att jag blev irriterad. Ja, vid nio gav jag upp och lagade frukost. Inte ens hunden kom upp ur sängen då, hon vaknar ju också varje gång jag ska upp på nätterna, så hon är väl lika slut hon, haha.

Resten av dagen har jag legat ute i solstolen och läst, sen har jag legat inne och vilat, tittat på lite desperate housewives och pratat med älskling. Soft dag som sagt. Men snart ska jag gå ut en stund, gräsmattan ska vattnas och likaså mina blommor.
Just det, the halsbränna from hell är här igen, antagligen mitt straff eftersom jag drack kaffe tidigare. Inget kaffe imorgon, påminn mig om det.

Och imorgon är en stor dag, nämligen sista ul! Eller förhoppningsvis det sista får jag nästan säga.. Inte för att jag inte tycker om att titta på vår knodd, utan för att vi redan varit på tre stycken och detta pga. olika saker.. Det finns ju alltid en anledning till extra kontroller. Men det ska i alla fall bli spännande den här gången, för detta är ju trots allt rutin! Synd bara att C inte är hemma och kan komma med..

1 kommentar:

Cindy sa...

Lycka till i morgon på Ul:et. Jobbigt att du måste gå igenom så mycket ensam. Men snart är du aldrig ensam ;-)
Lycka till som sagt!