söndag 30 maj 2010

Dagen

Har haft en riktigt mysig dag!
Cila med familj har som sagt varit här, vi åt paj, pratade och hade det bra! Nästa gång är det vi som kommer till er =)
Efter de åkt bänkade jag mig i min solstol medan C tömde båten på bensin och fyllde på tanken i min bil, tack! Sen åkte vi in till stan och handlade. Vad jobbigt det kan vara att handla, vet aldrig vad man ska ha. Och vi är lika dåliga på att planera för flera dagar båda två.
Till middag blev det alla fall grillad oxfile, inte helt fel vill jag lova. Efter middagen var jag helt slut i vanlig ordning (har dessutom haft rätt så ont mellan benen idag, mindre skönt) så sen var det sofftime för mig, mannen passade på att åka mc en sväng under tiden.
Duktiga som vi är gick vi sedan ut och målade, så nu är vi nog rätt färdiga med det, för tillfället alla fall. Skönt, en sak mindre på den lååånga listan.

Imorgon är det slut på slappandet, då måste jag börja läsa på presentationen. Ska även träffa Mia så vi får gå igenom det tillsammans. Har även bm imorgon igen, så då får vi veta hur det är med lilla hjärtat!
Nej nu ska vi äta glass (för ovanlighetens skull=))!

Inga kommentarer: