söndag 30 maj 2010

Söndag

Godmorgon alla!
Har varit vaken sen kl. åtta ungefär.. Sen har jag ju sprungit på toaletten varannan timme i vanlig ordning, suck. Jag kommer inte längre ihåg hur det är att sova en hel natt och vakna utvilad. Och som jag säkert sagt tidigare känns det som att jag kommer få mer sömn när bebbe är ute än jag får nu. Tiden får utvisa.
På tal om att ha bebbe utanför min mage, det är ungefär det enda jag kan tänka på. Jag vill sååå ha dig här nu! Varenda gång jag är på toaletten bara hoppas jag att det ska fortsätta strila i toaletten och att vattnet har gått, men icke. När jag får akut ont i ryggen hoppas jag att det ska vara värkar som sätter igång, men icke. Det händer ingenting, förutom att jag blir mer och osmidig för varje dag som går, sängen blir obekvämare och jag får mer och mer ont i ryggen (säkert är jag en lite mer grinig sambo också..).

Men idag ska jag vara glad, solen skiner och min fina Cila med familj kommer på besök idag! Så jag ska just resa på mig och plocka lite här. Det måste man ju göra när man får finfrämmande =)

Just det, gissa vad jag/vi gjorde igår? Vi var på SKOGSPROMENAD! JAG gick i värsta terrängen i skogen, haha vilket skämt. Men jag klarade av det, dock trodde jag att ryggen skulle gå av efteråt, men det gick ju över efter ett tag. Kanske det blir en runda till ikväll, hunden hade roligt alla fall, och C också då förstås (mest åt mig då, men det bjuder jag på).

Inga kommentarer: