måndag 17 maj 2010

Måndag

Vaknade i vanlig ordning av att hunden skulle gosa, kl. 8.00. Men jag lyckades somna om ända till nio, sen var det bara att gå upp och kissa, igen. Det här springandes på toaletten stup i kvarten börjar bli en aning jobbigt. Som Milis sa igår, skulle jag ta betalt varje gång du lånar vår toalett skulle jag bli rik =) Haha, och här hemma går det åt toalettpapper som aldrig förr! C sa lite försynt innan han åkte att nu när han åker behöver jag ju inte spola efter varje gång jag varit på toaletten.. Haha, vi försöker nämligen vara ekonomiska. Det var ju inte mina toalettbestyr jag hade tänkt skriva om men ibland spårar det, tydligen.

Nu är examensarbetet som sagt inne på språkgranskning så nu kan jag fokusera på lite annat:
Idag: Inga planer, vara ute i soooolen
Tisdag: Till bm, till banken, köpa hundmat, till ömsen, ev. kolla priser på service till volvon
Onsdag: Träffa Marie
Torsdag: Inga planer, kanske jag snor lite ärenden från tisdagen =)
Fredag: Sista ul!!!!!

(läste just på aftonbladet att flygplatserna i Amsterdam är stängda pga. askan. Jag gillar inte det alls, skulle det nu hända nåt skulle ju inte C komma därifrån! Dumma, dumma aska!)

1 kommentar:

Marie sa...

onsdag gillar vi massor! =) PUSS