onsdag 19 maj 2010

Personlig assistent

Min veckoplan håller jag nog inte alls. Men har i alla fall lyckats försäkra hunden, fika med Marie, hittat begagnade antiskällhalsband till mina föräldrars hundar, tvättat båda bilarna (skulle man inte göra sånt när man är höggravid?) och nu är jag heeeeelt slut kan jag lova! Borde vattna gräsmattan också..
Jag borde även ha varit in till C´s syster med en påse kläder, men det blev inte av, inte idag heller *dåligt samvete*. Måste verkligen se till att göra det imorgon! Sen har jag inte hämtat ut det där förbannade bankkortet heller.. Som vi satt och pratade om idag, tänk om man skulle göra allting i tid och inte skjuta upp allting, vad allt skulle kännas mycket bättre då. Men icke, man lär sig aldrig heller.
Nåja, hyfsat nöjd är jag med dagens prestation ändå. Och skäll kommer jag få av min man, men men.. Personlig assistent skulle man ha.

Inga kommentarer: