tisdag 11 maj 2010

Opponering gjord!

Då var opponering gjord, fy sjutton vad skönt! Var lite jobbigt men gick bättre än förväntat! Så nu är det bara den stora prensentationen av examensarbetet kvar den här terminen, wee! Eller, vi ska ju finslipa på arbetet nu i veckan eftersom deadline till språkgranskning är måndag kl. 08.00, men det känns ändå som att det inte är mycket kvar nu.

Måste beklaga mig lite även idag. Mina fötter är mer svullna idag, det är nog dessvärre inte heller bara mina fötter som är svullna utan hela underbenen också.. Blir det värre måste jag ringa till sjukan. Har dessutom fruktansvärt ont i ryggen efter att ha suttit en hel dag i skolan, kroppen klarar helt enkelt inte av det längre. Har prövat sitta, ligga, röra på mig, duschat varmt och nu sitter jag med vetekudden tryckt mot svanken, mitt sista hopp innan det blir dags att knapra piller.

2 kommentarer:

Cindy sa...

Hej hej.... stort grattis till den lilla bebisen ni snart från träffa. Vilken fin mage du har, 28 dagar kvar. Härligt!
Mycke verkar ni ha på gång också...husbygge och skola och grejjer. Du går ut med Melle och Jessica va? Hoppas allt e bra med er och att du fått må bra.
Hälsa grattis till Conny också från mig och Ove.

wimsis sa...

Tack detsamma! Kan inte fatta vart tiden tog vägen, känns som det var igår vi var på första ul.. Jag har i stort sett mått bra, lite krämpor men det hör väl till! Hoppas du får må bra resten av graviditeten!
Ja, jag går med Melle och Jessica. Men om jag lyckas gå ut med dom är en annan femma.. Får se hur livet med bebis blir, hur mycket tid man kommer kunna lägga ner på skolan. Jag hoppas att det ska gå, men går det inte så går det inte. Bebisen kommer i första hand.