onsdag 19 maj 2010

Uppdrag staden

Ny dag, nya möjligheter.
Idag ska vi se om jag lyckas få lite saker uträttade på stan, ska dessutom träffa Marie! Men fy vad seg jag är.. Vaknade vid nio och har fortfarande inte kommit nånstans känns det som. Sitter i morgonrocken och har duschat och ätit frulle, sen tog det stop.
Tittade på mina fingrar just och insåg att dom nog också har svullnat en del. Ja, är väl bara att "gilla läget". Nej, dags att gå igenom garderoben igen då, om man ska komma till stan inom de närmaste timmarna. Kommer ju inte ens i mina mammajeans längre (magen e för stor) så jag har i princip ett par byxor, svarta mjukis, inte så skoj att springa runt i på stan ALLA dagar.

Och nu har bebbe världens hicka, hela magen hoppar, haha. Det märks väldigt tydligt att det inte är någon liten bebis längre <3

Inga kommentarer: