måndag 24 maj 2010

Fixerad!

Då var ännu ett besök hos bm avklarat. Kan berätta att bebis är fixerad nu =)! Annars har jag gått upp 1 kg sen i tisdags (!), mitt hb hade sjunkit till 111 (väntat), annars var allt som det skulle! Bara att vänta nu =) Vi kom fram till att värken jag får i svanken förmodligen är en form av förvärkar, så min livmoder jobbar nog på som den ska!

Annars åkte vi efter C´s nyaste leksak till hans föräldrar så han fick hem den! Vi hämtade även ut skötväskan vi beställde för väääldigt längesen som nu äntligen kommit = mamma Maddes nyaste leksak =)
C grillade lite gris till middag och jag har lagat äppelpaj vi ska mumsa på senare. Han sa att han ville ha sån paj som min mamma lagar, nehej du, du ska Maddes äppelpaj, och gud nåde dig om du tycker min mors är godare!!!!

3 kommentarer:

Cindy sa...

Inte länge kvar nu :-D Skönt att ha karln hemma. Lycka till nu med resten.

Anonym sa...

Oj va jag tyckte den sista tiden gick långsamt!!! Men så kom han 5 dagar tidigare... Lycka =) Jag hoppas verkligen för er skull o din kropp att ni inte ska behöva gå över tiden! Vilken underbar sommar ni kommer att få!!!
Kram Anna H

wimsis sa...

Cindy: Karln hälsar grattis till er!

Anna: Ja, det går verkligen långsamt.. Man går ju bara runt och längtar efter den lilla nu! Sen är det faktiskt inte så värst skoj att va gravid längre när man har ont i princip överallt, men den som väntar på nåt gott.. =)

Kramar