tisdag 1 juni 2010

Då var det dags

Godmorgon!
Då var stora dagen här, presentationsdags. Efter jag varit upp och kissat inatt kunde jag inte somna upp förrän efter en timme el nåt eftersom jag började fundera på present. Sen vaknade jag och var helt genomsvettig eftersom jag drömt om just, presentationen. Ta dig samman kvinna.
Har just ätit lite grekisk yoghurt med honung, nu ska jag ta kaffekoppen och sätta mig ute en liten stund innan det är dags att dra sig mot stan. Så vid nästa inlägg är den här förbannade presentationen gjord!

Hälsa mig lycka till nu alla =)

4 kommentarer:

Cila sa...

Anamma dig kvinna som skriver en sån rubrik!!
Höll på å få hjärtstopp! Trodde ungen ville ut :)
Å så va de "bara" presentationen..;)

Lycka till idag nu stumpan!
Vi rings!
Puss

Anonym sa...

lycka till! det kommer att gå jättejättebra ska du se :) så många timmar som du har spenderat på att skriva och läsa in dig på examensarbetet så är du nog expert på ämnet vid det här laget (och publiken kan ingenting :P )! :)

Cindy sa...

Hann inte önksa dig lycka till. Hoppas det gick bra. Kommer själv ihåg hur nervös jag var då jag stod där :-)
Hoppas du vart så nervös att bebis vart på gång att komma ut :-D

wimsis sa...

Cila: Sorry, tänkte inte så långt, haha.

Cindy: Hoppades också att det skulle starta nån form av adrenalinpåslag och sätta igång allt, men icke!