fredag 11 juni 2010

Bf+2

Vi fick tillbaka modemet med en gång igår, så vi blev inte av med internet! Annars är det lika lugnt som vanligt här, ännu lite lugnare kanske med tanke på regnet. Jag (och bebis då, som bökar på rejält) och hundarna ligger fortfarande i sängen och myser =)
C är uppe och leker med ps3... Och jag tror faktiskt att jag ska försöka släpa mig ur sängen snart, fast vette fan vad man ska hitta på och göra.

Ja just det, inatt drömde jag att vi fick tvillingar! Det blev akut snitt eftersom barnen var så stora, ett på 6 kg, det ni! Vi fick en pojke och en flicka och det var vår stuggranne som var läkare.. hmm.. Börjar bli mer och mer orolig inför den här fölossningen.. Eller jag blir orolig när dagarna bara går och inget händer, i mitt huvud växer bebis nämligen ca. 100 g per dagm och jag vill inte bli igångsatt eller snittad! Så kom igen nu bebis!


Slappar Madde =)

3 kommentarer:

Cindy sa...

Åh va tråkigt att se att du "hänger" här. Hoppas den vill titta ut snart, man e ju så nyfiken på va som gömmer sig där.
6kg bebis är inget att leka med :-D
Lycka till med allt om vi inte "hörs" innan bebis kommer.

wimsis sa...

Nej, 6 kg är inget att leka med =) Tack så jätte mycket!

Cindy sa...

E du hemma? Hoppas inte :-) Kram