måndag 21 juni 2010

Bf+12

Känns som den här bloggen är en aaaning tråkig just nu, haha.. Samma sak alla dagar=)
Meen vad ska man göra lixom? Har haft en riktigt skön dag. Vaknade halv nio efter x-antal toalettbesök, gick upp kokakde kaffe och fixade frukost. Senare gick vi ut och satte oss i solen, fick energi nånstans ifrån och vattnade gräsmattan medan C röjde ur lidret på gården, sen la jag mig i solstolen en stund, underbart!
Senare åkte vi in till stan och fixade lite grejjer, sen hem där jag lagade lasagne medan C åkte och tömde ett släp med skrot på återvinningsstationen. Efter maten tog jag min dagliga tupplur, svärmor ringde sitt dagliga samtal för att höra om det hände något för en stund sen. Ja, dagarna flyter på trots allt.
Men nu känns det som jag har ett mål, det målet är onsdag morgon kl. 08 då det är dags för ctg och läkarbesök. Bara en dag hemma till, och två jobbiga nätter.. Men sen jäklar SKA jag bli igångsatt, jag vill träffa min bebis, jag har för fan väntat tillräckligt nu, har jag inte???????!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Läsare sa...

Förstår att du börjar bli otålig, kollade lite bakåt i bloggen och för en månad sen, 21 maj, fick du höra att du var i startgroparna. Men NU kan det inte vara långt kvar, lycka till!

Cindy sa...

Oj va jobbigt att bara gå och vänta och vänta :-( Men tänk som så att det inte finns någon idé att stressa, lillen ska ju umgås med er sen hela livet ut :-D
Den ska bakas väl ;-) Stor kram till dig.

Cila sa...

Ja usch och fy.. 12 dagar! Men nu börjar det ju faktiskt närma sig, vare sig bebis vill eller inte :) De blir en lite tidig midsommar bebis :)

Lycka till gumman!
Saknar dig!
Puss