lördag 19 juni 2010

Bf+10

Det är ju helt sjukt det här. Tio jäkla dagar över tiden! Det är väl nu man ska "gilla läget", men det går absolut inte. Ryggen tar livet av mig. Hade så ont igår kväll att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. C masserade och det kändes bra för stunden, men kan ju inte ha honom att knåda hela tiden dessvärre. Vi badade bastu på kvällen vilket var skönt, sen stod jag med varm duschstråle på ryggen, sen tog jag 1 g panadol, C smorde med tigerbalsam och sist men inte minst värmde jag vetepåsen och la på ryggen, detta ledde till att jag lyckades somna alla fall.
Vet inte om jag kan påstå att det känns bättre idag, men jag kan röra mig än så länge alla fall.
Dagens mission är att åka till sparhallen, jag har fått för mig att jag ska puzzla. Kan ju vara ett bra tidsfördriv. C tittade konstigt på mig när jag sa det, haha. Men va fan. Ska även inhandla Gainomax och peta ner i bb-väskans, lär ju ska behövas kom vi på här, bra att man är förberedd =) För det är ju inte så att vi haft tid att göra sånt här tidigare, harkel.. Godis ska jag ha med också, viktigt.

Inga kommentarer: