söndag 6 juni 2010

Lugna gatan, nästan alla fall

Här händer det fortfarande ingenting, så snart kan vi börja stryka namn här brevid =)
Men igår kväll hände nåt som inte hänt tidigare, vi var på väg ner till stranden med hundarna på kvällskvisten, när vi gått tio meter kände jag att jag var tvungen att sakta ner.. C undrade vad som hände och jag sa att det är väl nån form av sammandragning bara. Men det gjorde djävulskt ont, kändes som nån stuckit in en kniv i min vänstra sida, och det försvann inte. Satte mig på en sten nere vid stranden och tänkte att det skulle klinga av, men icke. Det höll i sig i ca 2 timmar skulle jag tro, jag låg, satt, gick, gungade, ja allt men det gick inte över, inte förrän vi hade badat bastu en stund, då kände jag hur det lättade och efter ännu en halvtimme kände jag inget alls längre. Så vad handlade det om???! Nån som vet?! Tycker ju inte det kan ha varit värkar, de höll ju i sig så jäkla länge!
Idag har jag inte känt nånting.. Eller, fick ett hugg i ljumsken så jag höll på att flyga omkull, men bortsett från det och ont i ryggen är det lugna gatan här.

Har varit ute och målat idag, känner mig riktigt duktig faktiskt! Så nu är nästan hela huset färdigmålat! Det som är kvar är C´s del eftersom jag inte ska stå på nån stege just nu.. Efter det åkte vi till svärisarnas stuga där vi ätit lite och druckit kaffe. Svärfar är nog den som har jobbigast att inte veta om det blir tjej el kille, han berättar alltid hur jobbigt det är när han inte vet vad han ska köpa för leksaker, haha. Gulligt tycker jag.

Nu är C ute och målar lite på båten och jag väntar på att Milis ska komma över med ungarna och Nasse! skoj!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA!!!! Så där satt jag hela morgonen den 28 oktober =) kl 20.30 gick vattnet kl 01.25 den 29 oktober kom Jason =)
Komsi komsi lilla grynet de e bara några timmar kvar nu =)

Kram till er <3

wimsis sa...

Det var som fan! Då hoppas jag att det ska hända mer här nu =) Håll tummarna för oss!!!

Kramar!