måndag 7 juni 2010

Skitnatt

Vilken jävla skitnatt säger jag bara. Har varit uppe och pinkat varannan timme i vanlig ordning, när jag varit uppe kl. 05 kunde jag inte somna om. Vet ni hur ljust det är kl. 05 på morgonen nu mer? Väldigt ljust kan jag upplysa om. Kl. 07 lyckades jag äntligen somna om för att sedan vakna av C´s jävla väckarklocka två timmar senare! Och ni ska inte tro att han hör den själv heller, nejdå, så jag sopar till honom och snäser åt honom att stänga av klockan, vilket han gör, men efter fem minuter är det samma visa igen. suck. Till saken hör att väckarklockan ringt kl. 09 varje dag sen han kom hem, men VARFÖR? Det är ju inte så att han går upp förrän tidigast kl tio, halv elva ändå.
Ja, sen var det kört för mig att sova alla fall. Har nu huvudvärk och är allmänt grinig. Ursäkta mitt negativa inlägg, men jag var bara tvungen.
Kanske man skulle ställa sig i skuggan och måla lite garage och hoppas på att humöret blir bättre efter ett tag. Kan ju alltid hoppas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Okej min gissning sket sej... så nu tror ja de blir... 10 juni kl 03.15 men vikt o längd desamma!!! =) Ha de gött tjejen!!
Kram Anna

Johanna.S sa...

haha, förlåt, men kan inte annat än skratta, så där ser exakt mina nätter och mornar ut med, sambons kl ringer 06.30, men det är alltid pga av mina knuffar och skällsord han kliver upp, å sen är min sovmorgon förstörd. hoppas allt kommer gå bra för dig med förlossningen, själv har jag några veckor kvar, suck! kram Johanna