måndag 14 juni 2010

Bf+5

Godmorgon!
Jepp, jag är FORTFARANDE här.. Lugna puckar. Jag och hunden ligger/sitter fortfarande i sängen, skönt. Det är ju inte så att man har bråttom någonstans. Mannen chockade mig genom att gå upp kl. nio när klockan ringde, kokade kaffe och åkte till stan för att uträtta lite ärenden innan vi ska till sjukhuset. Detta hör inte till vanligheterna i detta hushåll vill jag lova!

Jag hade för övrigt en underbar natt! Jag fick sova ända till kl. 05 innan jag blev tvungen att uppsöka toaletten, sen var jag upp en gång till vid halv sju, sen väckte hunden mig först kvart i nio! Detta mitt herrskap är helt ljuvligt, känner mig riktigt pigg!

Inatt hade C drömt att han förlöst mig i en trappuppgång i stadshuset(!), och det var ett indiskt barn, haha! Kanske det börjar bli på tiden att vi faktiskt får se vårat knyte, på riktigt, innan pappa C börjar bli alltför misstänksam, haha =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men kom igen nu Madde nu får ni väl hitta på nåt *ler*

Komsi komsi lilla baby...

Hejaheja madde :D

Kram Anna

Annica sa...

Åååå hur gick det idag Madde :-D