torsdag 10 juni 2010

Bf+1 samt v. 41

Då har vi gått över tiden. Får se hur många dagar det ska bli. Inte för många hoppas jag, är liite rädd för storleken på bebis faktiskt. En bekant fick barn här om dagen, hon gick över tiden ca. 10 dagar, hon blev snittad då killen va stor.. Skulle ju helst slippa det.

Ja, vi har varit uppe sen kl. nio här, C har ringt runt lite, jag vattnat gräsmattan, njutit i solen, busat me hundarna, nu gnuggar C på båten och jag tog en paus från fina vädret =) Men vi ska förmodligen in mot stan så småningom, och det jag tänkte berätta var att vi förmodligen kommer lämna in vårat modem, så jag vet inte när vi får internet igen! Så ni behöver inte bli oroliga om jag inte är aktiv här eller på fb, bara modemet som är inlämnat alltså!
Bjuder på två jätte dåliga magbilder då det faktiskt är ny vecka för mig, nämligen v. 41. Obs, de är tagna med webcamen, därav kvaliten, är lite lat idag! Ha det bäst!



Lilla magen va?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men shit va stor magen e Madde! Varför sku bäbis vilja ut, den kanske har värsta sviten där inne =) Ne nu får bääs komma ut!!!

Kram Anna

wimsis sa...

Jag veeet! Den är helt enorm, nu kan den väl för tusan inte bli större alla fall, då sprängs jag på riktigt!!!

Kram

mille sa...

Ojoj! =)