fredag 18 juni 2010

Bf+9

Behöver jag säga att jag fortfarande är hemma?
Det enda som hänt är att jag natten mellan onsdag och torsdag vaknade av att jag hade värkar, det var bara det att efter ca. 1,5 timme försvann de.. Fan alltså. Sen har det varit lugnt igen.. Nu har jag nog slutat hoppas på att bebbe ska komma ut utan igångsättning, vet inte varför, bara känns så.
Är fortfarande slö, slapp och likgiltig. Orkar knappt prata med någon alls och känner mig allmänt nere. Absolut ingenting är roligt just nu.

Är det förresten någon som vill köpa bil? Jag/vi har bestämt oss för att sälja min Seat Ibiza 1,6,-99 nu. Den är helt enkelt överflödig för oss och jag har inte råd att lägga ut massa pengar på en bil vi inte använder.. Kan säga följande om den: medkörd 129 000 km, cd-stereo, centrallås, 16-tums alu-fälgar på bra sommardäck även fina vinterdäck. Jag har själv inte ens haft bilen ett år än. Skaffade den när jag flyttade hit officiellt eftersom jag inte kunde ha C att köra på mig överallt, men nu är ju allt lite annorlunda med bebis på kommande och så.. I alla fall, är det någon som är intresserad så kontakta mig här eller på mail: madeleine_876@hotmail.com så kan ni få tel.nummer!

Inga kommentarer: