måndag 14 juni 2010

Före helgen?

Okej, here it goes!
Som ni märker är vi ju då hemma, igen.. Det gjordes ett ul där allt såg fin fint ut, ingen bebis på 6 kg utan istället en på 3610 g =) Lite bättre må jag säga, haha. Ingen förstår riktigt varför dr K skrämt upp oss så om vikten.. Men jaja, nu är allt som det ska alla fall, och det är ju huvudsaken! Han gjorde även en kort undersökning som jag inte hann fatta så mycket av, men han såg helt lyrisk ut, sa att barnet sjunkit jätte fint, cervix väggar jätte tunna osv. Det bästa av allt var att han trodde att knodden skulle vara ute till helgen!!!!!!!!!!!! Men va fan, vågar man hoppas på det?? Men jag kan tyvärr inte låta bli.. Hoppet är ju det sista som lämnar en =) Till sist fick vi ändå en överburenhetstid den 23/6, men den ska jag fan inte gå till, så det så!

Efter allt detta fick jag sjukt ont i vänster sida av ryggen/svanken.. Lider fortfarande, vill inte alls släppa.. Pinade mig ut på en promenad för en stund sen och kom nu ut en varm skön dusch. Hoppas att värken släpper så jag får sova lite inatt! Nu ska jag ha glass!!!!!

3 kommentarer:

Cila sa...

Såå jäkla spännande! :)
Ryggvärken är väl ett gott tecken iaf, skulle jag tro :)
Hoppas hoppas att det kommer igång nu!

Försökte ringa dig igår, men vågade inte ringa igen ifall att du sov eller nåt :)
Puss!

mille sa...

har den inte kommit nu, så kommer den idaaaag! :D

Cindy sa...

Jag hoppas verkligen du håller på och klämmer för kung och fosterland annars måste du ge oss nått tecken på att du e hemma ;-) Hoppas hoppas ni får/fått träffa ert underverk. Kraaaaam