onsdag 1 september 2010

Vilken dag..

Nu vill jag verkligen att min man ska komma hem.. Mina nerver håller verkligen på att fara.. Liam har varit jätte gnällig idag och inte sovit mer än 15 min på hela dagen, inte konstigt att det blir gnäll sen. Att han är gnällig gör mig inte någonting, men att de här hundarna håller på att tävlar om uppmärksamheten konstant håller jag på att bli riktigt galen på! De ska vara så nära mig som möjligt, de knuffas, står på mig, pussar ihjäl mig, trampar på mig osv. Jag blir galen helt enkelt. Och tävlas det inte ska den där jäkla pudeln skälla, och det där skallet.. Ja, det skär i öronen, och inte lyssnar han när man säger åt honom att hålla käften. Han vill gärna ha sista ordet och det tål jag inte heller.. Jag hade ju velat plugga idag men ni kan ju gissa hur mycket jag fått gjort. Nu sover äntligen min prins, hoppas han får sova riktigt länge och riktigt skönt nu när han varit vaken så länge. Jag kan inte fatta hur han orkar. Nu ska jag ta mig en lång skön välbehövlig dusch! Just det, det viktigaste på hela dagen har jag inte berättat! Liam orkar nu dra upp huvudet helt själv när man håller honom i händerna! Ja, ni får se själva, men ni kan ju ta bort ljudet :)

1 kommentar:

Marie sa...

men gumman då... usch va jobbigt! speciellt då man bara har två händer. Ring om du behöver att par händer till =)ställer upp så gott jag kan!
Hjärtat va duktig han e! Kollade videon flera gånger <3