lördag 11 september 2010

Saknar

Ni kanske kommer tycka att jag är helt knäpp nu.. Men jag saknar att vara gravid! Jag följer ju med några gravidbloggar för tillfället, och jag blir så avundsjuk på er! Jag saknar att känna hur en liten människa växer i mig, känna alla underbara sparkar, hickan som kom, att se hur magen växte vecka för vecka, den eviga väntan på att få träffa den lilla.. Ja, jag saknar mycket av graviditeten helt enkelt! Visst var det jobbigt många gånger, men det positiva överväger starkt det negativa. Och vad jag vill uppleva lyckan vi kände när Liam precis kommit ut, det var det mest underbara jag varit med om! Jag är så avundsjuk på er som har det ögonblicket kvar, för jag lovar att all den här långa väntan, och smärtan under förlossningen kommer vara så värd det.
Och vilket underbart litet liv som kom ur min mage, min fina underbara son. Jag kan inte förstå hur jag kunnat leva utan dig. Ja, det bästa jag gjort i mitt liv, är du. Mitt allt. Utan dig, är jag ingenting.

3 kommentarer:

Linda S sa...

jag förstår precis av du menar,för jag känna samma sak!

Mickis sa...

jag känner oockså samma sak,
nu e min bebis snart 7 månader o man undrar vad som hände.. ´
det ekul att se han utveckals osv, men som du skrev, kändlan när man fick han på sitt bröst var ju helt underbar!

wimsis sa...

Tack tjejer, nu vet jag att det inte bara är jag som är knäpp :)