torsdag 23 september 2010

Livet leker

Nu är ju då mannen hemma! Gårdagen spenderas hemma då C av förklarliga skäl var rätt sliten. Han och Liam låg och sov tillsammans på dagen, jag passade på att gå ut och leka med hunden. Efter middagen var vi och träffade prästen inför dopet, nu ska vi barabestämma vem som ska göra vad. Liam tyckte det var jätte roligt att träffa prästen och höll låda hela tiden, haha. Prästen trodde han skulle bli sångare eftersom det tydligen lät som att han övade på olika stämmor :) Vår skrutt har alltid varit väldigt social och pratig, inget vi tänkt på desto mer, men andra reagerar på det, lite kul måste jag säga. Prällen var förundrad över hur mycket han pratade och jollrade :)
I alla fall, på kvällen var vi på långpromenad. Skönt. När vi kom in lade vi skrutten för natten och vi, vi myste med en flaska vin, lite ost och kex, idol och självklart av varandra :) Planerade lite hus och ritade kök gjorde vi också.

Dagen har i stort sett spenderats på stan, har uträttat en del ärenden. Nu lagar mannen mat till sin fru ;) Och nu vill min son ha uppmärksamhet!
Just nu är allt bara för underbart och livet leker! Ja, jag bara älskar mitt liv och hur allt har blivit! Kunde inte varit lyckligare!

4 kommentarer:

Marie sa...

Va roligt att läsa gumman, din lycka riktigt strålar!!!
Fru?? nåt du glömt att berätta? =)

wimsis sa...

Haha, nejdå, du vet nog allt som är värt att veta :)

Marie sa...

jaja, jag tänkte bara ifall prästen va över i annat ärende oxå?? =)
Kanske hinner ses nåt nästa vecka? Har tenta på tisdag, så vet va jag gör i helgen... suck! + att jag vart bjuden på födelsedags fest, suck.. nå, får se om jag åker dit en sväng och skippar arken.. Måste verkligen plugga om jag ska klara tenten, äldre och läkemedel.. woho!

wimsis sa...

Haha, nejnej, en sak i taget! Men en träff nästa vecka får vi försöka passa in! Vi får höras närmare. Säg till om du behöver hjälp med pluggandet, eller om du behöver en paus i pluggandet ;)
Puss