torsdag 16 september 2010

Rådis

Idag var vi ju då till rådgivningen, och det gick bara fina fisken i vanlig ordning! Min lilla kille väger nu hela 6410g och är 60 cm lång! Så han växer jätte fint. Och det känns jätte bra att veta eftersom jag både ammar och ger ersättning efter behov. Men nånting måste man ju göra rätt då :)

Efter rådgivningen åkte vi hem en sväng innan det bar iväg till stan på lunch med Milis. Vi råkade även gå in på kappahl, och jag råkade bara handla liiiite kläder till Liam ;) Jag kan ju bara inte låta bli!
Efter shoppingen gick jag och Liam till Dinos och drack kaffe med Marie och Fredrik, trevligt att träffa lite folk!
När vi kom hem lade jag lille och sova, och han sov faktiskt ca. en och en halv timme tror jag! Medans han sov var jag flitig och skrev på mitt arbete, och det ska jag faktiskt fortsätta med nu, en liiiten stund.

Inga kommentarer: