torsdag 30 september 2010

Aj och grattis!

Jag var och handlade ingredienser till smörgåstårtor idag + lite annat, just över 100 euro, billigt och bra.
När jag kom hem hade jag fått hem tid till njurmottagningen. Så nu, äntligen ska man väl få veta om det är nåt fel. Så nu ska allt göras på en gång tydligen. Men jag måste säga att jag är rädd inför nästa sjukhusbesök, det handlar inte om njurarna denna gång. Fick hem info om det jag ska göra då och då blev jag ännu mer rädd.. Eller kanske inte rädd, men jag känner ett väääldigt stort obehag och jag är rädd för att det kommer göra ont (för det kommer det att göra), sen är jag ju även rädd för vad det kommer visa. Ja, det är mycket nu. Lika bra att få allt överstökat nu.

Nåja. Idag skulle Liam ha fått sitt vaccin, men hälsovårdaren ringde från rådgivningen och berättade att hon var sjuk. Vi hade kunnat få åka till Jomala imorgon och ge honom det, men det tackade jag nej till eftersom han som sagt döps på lördag och den finns ju risk att han får feber efter vaccinationen, så vi tar det nästa fredag istället.

Min mamma fyllde år idag så på kvällen var vi där och drack kaffe och åt tårta. Grattis mamma, nästa år blir det fest ;)

2 kommentarer:

Linda S sa...

av de du skrivit låter de som om du kanske fått ett likadant brev hem som jag fick häromdagen,för hur du beskriver de e precis så jag känner inför de. sen om de e samma vet jag inte men de låter så...

wimsis sa...

Tänkte precis samma sak när jag läste ditt inlägg.. Fick dessutom ännu ett brev idag, och nu känns det inte alls bättre. Jag ska maila dig på fb istället, lite mer privat så.