tisdag 14 september 2010

Saknar

Min älskling ringde hem ikväll! Var helt underbrt att få höra hans röst, vi pratar ju inte speciellt mycket i telefon när han är borta pga. Han har ingen mottagning på sin telefon eftersom de är så pass långt från land, de finns telefonkort att köpa ombord men det fungerar inte alltid och C håller alltid på att bli galen på att det piper i hans öra, det är tydligen nåt som räknar ner hur många minuter det finns kvar att tala.
I alla fall, nu ligger de iland eftersom de har lovat blåsigt och klienterna kan inte arbeta då så. Efter vi lagt på insåg jag verkligen hur mycket jag saknar honom.. Dagarna bara flyter på nu så jag har väl inte haft tid att riktigt känna efter, men nu när jag fick höra hans röst blev det mycket mer påtagligt. Men snart har den här månaden gått, bara en vecka kvar.
Har jag förresten berättat det sjukaste då?! C kommer hinna med air åland hem från arlanda på tisdag (vilket aldrig händer annars), men tror ni inte att flyget är fullt, FULLT?!!! Hur är det ens möjligt?! Och inte har dom något kösystem heller, så C måste gå in och kolla ifall det skulle bli en plats ledig.. Jag blir trött.

Men det jag ville säga med all den här sörjan var att jag älskar mitt hjärta helt otroligt mycket, han är världens bästa sambo/pojkvän och framförallt världens bästa pappa <3

1 kommentar:

Marie sa...

Men va är oddsen för att det ska va fullt då??? VA? Kan tro att du saknar han! Du e stark som orkar ensam gumman! Jga e ju lipis fast jag ser Fredrik varje vecka, men "bara" två kvällar i veckan..
Men snart kommer han, din man!