måndag 13 september 2010

Vet ni vad..

..min son gjorde idag???!!! Han har svängt sig från mage till rygg, 2 ggr! Kan inte tro att det är sant! Vi var hemma hos mina föräldrar, och så sa jag att har ni sett vad stark han är i nacken? Jag satte honom att ligga på mage på köksbordet, och vips så hade han vänt sig! Tror vi alla satt och gapade som tre fån :) Och sen var vi ju självklart tvungna att få se det igen, och så svängde han på sig, älskling!
Mamma plockade fram våra gamla rådgivningskort för att se när vi syskon svängde på oss första gången, jag var ju lite efter och svängde inte på mig förrän vid 5 månader medan mina syskon var 4 månader. Men va fan, Liam är inte ens 3 månader än! Jag är ju verkligen ingen expert, men det käns väldigt tidigt!


4 kommentarer:

Cila sa...

Haha! Va härligt! :)

Marie sa...

Men gulle prinsen! va duktig han e! Låter tidigt tycker jag, men jag är ju ingen expert så..
Stora killen redan ju! =)

Marie sa...

googlade lite, han e tidig! iaf enligt den sidan jag hittade, verkade bra. då ska han svänga sig först vid fyra månader. Skickar me länk, man fick läsa utv månad för månad, ganska intressant!

http://se.babycenter.com/baby/development/04mth/

wimsis sa...

Hihi, mammas fina, duktiga pojke! Tänkte väl att det kändes tidigt.. Jo, jag är medlem på babycenter, såklart :) Men tack vad gulligt att du kollade upp det, har inte fått tummen ur .... själv :)

Puss