lördag 18 september 2010

Skördemarknad

Idag åkte vi till Bolstaholm på skördemarknad. Liam fick åka bärsele, han älskar verkligen det! Det finns ju såå mycket att titta på :) Så min lillkille var hur nöjd som helst. Köpte färska majskolvar, lite korv och åt bolstaholmsburgare, mumma. Köpte även stallhagens skördefestöl, men jag tyckte inte den var speciellt god dessvärre.. Tittade även på Cilas fina smycken, min mor var väldigt imponerad :) -Har Cila verkligen gjort de där?? De är ju jätte fina! hihi, dom var verkligen väääldigt fina gumman. Du har verkligen talang!
Här på kvällskvisten har vi inte gjort så mycket, Liam har badat, sen var han så trött så det var bums i säng, tror han somnade på 2 minuter det lilla livet :) Jag har ätit en majskolv med smör och salt (och gud var gott det var!) och dricker lite vin. Men jag kan inte dricka vin längre, jag blir ju bara trött! Men det blir väl så när man bara dricker liite. Skulle behöva håva in hela flaskan så kanske man skulle vara lite piggare, hihi. Men nej, inte ikväll heller. Det tar vi nån annan gång. Men det börjar faktiskt bli dags! Har max druckit två glas vin.
Nej, nu återgår jag till vinet, sen ska jag gå och mysa med min plutt lite!

1 kommentar:

Cila sa...

Meeen va gullig du är! :)