tisdag 14 september 2010

Dagen

Vad ska vi hitta på att skriva för spännande idag då? Hämtade ut ett paket från h&m idag, det är alltid lika roligt! Nu var det underkläder som stod på önskelistan, det var verkligen välbehövligt.. Dessutom väntar jag ett paket från ellos med två overaller till Liam, såna lite tunnare som kan vara bra att ha nu. Men jag fick ett mail därifrån här om dagen, problemet är ju att jag inte riiiiktigt behärskar det finska språket, så förstår inte vad det står. Men jag tror att den ena overallen kanske kommer senare. Hmm, ja det lär ju märkas.

Min svärfar har varit här och byggt järsgård idag =) Det är bra med snälla pensionerade föräldrar, haha. Donya har varit ute med honom nästan hela dagen, så hon är relativt nöjd också.
Och jag har skrivit 127 ord på min uppsats ;) Det är ju en början alla fall! Just nu sover liten så jag ska passa på att prata lite med hans pappa innan han vaknar. Det är ju bara en vecka kvar tills han är hemma nu <3


Här är vi fortfarande i förlossningssalen, en rörd pappa <3

Inga kommentarer: