onsdag 8 september 2010

Det var det!

Gårdagen den kom och den gick, snabbt. På morgonen for jag på som nån jäkla super.morsa, haha. Jag städade, bakade, tog hand om bebis och försökte även hinna med mig själv :) Men jag hann innan det var dags att åka till sjukan. Innan det lämnade jag skrutten till hans mormor & morfar. När jag skulle hämta honom hade han just vaknat, han hade legat och sovit med morfar. Nu låg han och myste på morfars axel och hade det så gött!
Sedan blev jag bjuden på mat av Marie & Fredrik, som om inte det var nog så fick jag även ett presentkort på massage! Ni är för underbara!
Sen hem och invänta gäster. Inte så mycket att säga om det, vi åt tårta och pratade helt enkelt. Ja, ni kanske vill veta vad jag fick? Okej, jag fick den nakna kockens kokbok (dags att bli seriös, hihi), handdukar, lakan, presentkort på hairspa, presentkort på choklad (cafét), lakan och borddukar. Av mitt hjärta fick jag ju min tatuering på foten som jag gjorde i Thailand.
När familjerna åkt kom Marie & Fredrik, då fick jag korka upp vinflaskan, för nog måste man väl få dricka lite rött när man fyller år ;)
Ja, hade en trevlig dag om än lite stressig.. Men nu är det ett år till nästa gång.

Inga kommentarer: