söndag 12 september 2010

Tidigt

Nu somnade skrutten just för natten. Det råkade bli lite tidigt ikväll, vi badade nämligen och efter det var han så trött det lilla livet, och jag hade inte mage att tvinga honom att vara vaken. Så vi får väl se hur tidigt vi får gå upp imorgon ;)

Annars har det inte hänt mycket idag. Vi var till stan en sväng. Ja, det är väl ungefär det :) Vi har bara busat och gosat! Och det är inte fy skam! Men imorgon ska lillfisen få vara med sin mormor & morfar en stund, jag måste till bibban och fixa lite litteratur om jag ska lyckas knåpa ihop nästa arbete som ska vara inlämnat på fredag, pust.

5 kommentarer:

Anna sa...

Jamen GULLE va söt han e! Å vilken Underbar bild på er! Om Conny läser bloggen kan han ju bara bli Lyckligare för varje gång han går in på den! <3<3<3

Kramar

Cindy sa...

vilken härlig bild av er 2, som header :-)

Marie sa...

Så fina bilder! Är ledig onsdag + torsdag denna vecka! Hör av dig om vi ska dejta! Puss

Annica sa...

Vilken fin bild på er Madde!!

wimsis sa...

Tack :) Måste säga att jag också gillar bilden, starkt!

Anna: Jag tror faktiskt inte han läser den :) Men tack! <3

Marie: Får se lite, har ju nästa arbete som ska skrivas.. Men ska försöka få tid!