onsdag 29 september 2010

Dyrt!

Idag har jag rännt runt på stan. Nu tänker jag inte åka dit på en månad igen, usch så dyrt det blev! Men jag hittade en klänning som jag verkligen gillar! Den är sååå fin, ni ska få se den efter dopet:)
Sen var jag ju bara tvungen ;) att ha tre par fyra par strumpbyxor och en ny väska.. och Liam måste ju bara få ett par tjocka sockor, en scarf och en hoppgunga :), en sen måste vi ju ha en låda vin också.. Ja, det blev inte billigt som sagt.
Liam fick vara hos sin mommo och moffa under tiden eftersom han pappa har varit hemma och hjälpt till med grävandet. Tydligen fick han även vibrera gruset själv, mycket märkligt. Inte riktigt vad som var tänkt. Nåja, men min man han är duktigt han så nu är det väl i princip klart. Det låter som att de kommer och lägger grunden om 1-2 veckor! Skoj!

Inga kommentarer: