torsdag 2 september 2010

Köööök!

Nu sitter jag och väntar på att liten ska lägga fast ögonen för natten, är inte långt kvar nu :)

Idag har jag faktiskt tagit ett varv med dammsugaren, det var verkligen välbehövligt. Har även moppat golven och vädrat sängkläder, skönt. Sen tog vi en promenad till postlådan, lillen somnade skönt i vagnen. Men som vanligt vaknade han så fort vi kom hem när vagnen inte rörde på sig mer.. Envisa bebis :) Det har varit en ganska gnällig dag idag också, fast inte som igår, så det där med att plugga går ju bort.. Tur att jag jobbar som bäst under press, haha.

Annars håller vi på och planerar vårat kök! Så spännande, allt blir ju självklart hur roligt som helst men köket är nog det jag längtar mest efter. Ska bli helt underbart med ett stort luftigt kök med massa förvaring och mer bänkyta. Vi kommer ta vårat kök från ikea då vi kommer behålla en del från det gamla och det är ju ikea. Stilrent och enkelt är det. Passar mig alldeles utmärkt! Ikea har ju en köksplanerare man kan använda, och det är ju jätte bra, det är bara det att mitt tålamod inte räcker till att mecka med det, så det är C som får göra det. Jag får säga åt honom att ändra på allt sen bara :)

Nej, nu tror jag han somnade! Då ska jag ta och.. hmm.. göra någonting innan det är dags för mig att krypa ner!

Inga kommentarer: