onsdag 15 september 2010

Stuga!

Har faktiskt skrivit lite mer på mitt arbete idag, men för att jag skulle få en chans att göra det fick jag snällt åka till västernäs så fick mina föräldrar vara barnvakter en stund. Men det är dom så gärna så :) Och Liam älskar min mamma, guud vad han smilar upp sig när han hör hennes röst, hihi. Och min pappas axel är helt ljuvlig att luta sig mot, mitt gull.

Imorgon ska vi till rådgivningen, ska bli riktigt spännande att se hur stor han blivit! Vi har ju inte varit där på ca. 1 månad nu!

Och ja just det, det stora idag är att vi snart har mark för sommarstuga! Och vad min man blev lycklig när jag berättade det, hihi. Nu kommer han väl ligga sömnlös och fundera över detta då elritningen till huset är klar :)
Här händer det grejer vill jag lova!

2 kommentarer:

Cila sa...

Men shiiit! På Kökar då eller? Kul iaf!! :)

wimsis sa...

Aa, på Kökar, jag har inte ens sett hur marken ser ut där, men C var där i somras, så det är säkert fint :)