onsdag 8 september 2010

Chockad!

Imorgon ska vi åka och träffa en väninna till mig (som jag inte träffat på eeeeevigheter) som fick barn några veckor efter oss! Ska bli så roligt!

Idag har jag fördrivit dagen med att rensa svamp.. Fy sjutton vad det tar tid. Fick nämligen massor med svamp av min bror igår. Nu har jag förvällt den och stekt lite så jag fick mig två mumsiga kvällsmackor :)
Jag badade Liam ikväll, han älskar verkligen att bada nu mer! Som han röjer, haha. Han skvätter mer och mer för varje gång. Jag har börjat vänja honom vid att få vatten i ansiktet, det bara skrattar han åt :) Mitt gull!

Fick även världens chock idag. Jag kollade skolmailen och jag hade fått feedback på arbetet jag lämnade in i måndags, ni vet, det jag var så sjukt missnöjd med. Jag vågade knappt öppna mailet. Men jag fick beröm! Jag hade tydligen skrivit ett riktigt bra arbete där jag fått med alla referenser och tagit upp alla saker hon ville ha med. Fick ett BRA i slutet av mailet. Jag är så chockad. Berättade detta för min man, han sa att kanske du är en aning självkritisk.. Ja, kanske. Men jag brukar alltid få kompletteringar av den här läraren. Men ja, visst fan är det skönt att inte behöva komplettera!

Nu är det efterlyst som gäller och sen sängen! Godnatt alla fina!

1 kommentar:

Marie sa...

FAN VA BRA DU E!!!!!!!! =)