söndag 19 september 2010

Två el. tre dagar kvar

Min prins ligger och sover brevid mig på soffan, vad hände? Han brukar aldrig sova vid den här tiden och absolut inte så här länge. De senaste fem dagarna har han max sovit en timme per dag = ALLDELES FÖR LITE, så detta är ganska ovanligt. Han har nu sovitca. 30 min. Och vad gör då jag? Absolut ingenting, jag bara sitter i soffan och slösurfar och tittar på tv. Jag har blivit så van vid att göra tio saker samtidigt, så när det är riktigt lugnt hemma vet jag inte vad jag ska göra, haha. Men jag måste erkänna att det är otroligt skönt att inte göra någonting alls.

Vi var till naturbruksskolan på skördemarknad tidigare, skrutt fick åka bärselen igen, han var lycklig:) Jag köpte mer majskolvar :), bröd och morotsbakelser, så ikväll är det fest ;)

Och nu är det bara två eller tre dagar kvar tills pappa C är hemma <3 Underbart!
Och nu vaknade skrutten, 35 min sömn blev det.. Inte mycket att hänga i julgranen. Jag förstår inte att jag har en så glad och snäll son med tanke på hur trött han borde vara!

Inga kommentarer: