fredag 10 september 2010

En lång dag

Den här dagen har varit lång. Liam har inte sovit mer än 20 min sen vi gick upp imorse. Konstigt nog har han varit relativt nöjd ändå. Men här på kvällen när jag skulle lägga honom, då var han arg, riktigt arg. Mammas troll. Jag måste erkänna att jag inte är någon expert på hans skrik än.. Men det är bara så att jag har inte haft en chans att lära mig, han är ju ingen unge som skriker riktigt. Men men.. Till slut somnade han och jag fick gå en sväng i bastun. Och då menar jag en sväng, för han tappade ju självklart tutten och var arg. Bara för mamma att komma till undsättning :)
Ja, ibland skulle jag inte tacka nej till att ha min sambo hemma.. Jag märker ju verkligen att jag inte hinner med pluggandet (hinner inte med mig själv..). Visst, som även C sa, min lärare har ju varit nöjd, men JAG går runt och är stressad hela tiden. Helst av allt skulle jag vilja lägga all min energi på min son. Men jag ska försöka fixa det..

Så här mysigt hade i alla fall Donya & Liam det tidigare idag <3


Inga kommentarer: