söndag 19 september 2010

Jag vill!

Jagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvill!

Tänker inte säga vad förrän jag vet hur det slutar. Men jag vill. Det finns både för och nackdelar. Kommer säkert bli jobbigt ett tag.. Kanske blir problem ibland. Men jag tror ändå att fördelarna överväger nackdelarna i det här fallet. Och jag tror att i det långa loppet kommer det att underlätta för mig när C är på jobb, även annars också, men speciellt då..

Jag återkommer..

3 kommentarer:

Cila sa...

Men va grym du är!! Nu blir man ju sjuukt nyfiken :)
Hoppas att det löser sig till det bästa för er iaf, vad de nu är :)
Puss!

wimsis sa...

Hihi.. Nyfiken i en strut :) Tror inte det blir nåt dessvärre :(

Puss

Mille sa...

jag vill också veta :) håller tummarna!