måndag 1 december 2008

Jul


Ännu en ledig dag och jag har ingen inspiration alls att skriva på mitt arbete, jag har åtminstone letat upp lite artiklar. Lite framsteg har jag gjort alla fall, grattis till mig.
Jag längtar till jul nu. Inte för att jag har speciellt mycket julstämning utan för att när julen närmar sig får jag åka hem. Jag vill hem nu, hem till mina vänner, till min familj, till min lägenhet (jag som egentligen inte ens tycker om min lägenhet). Jag gillar inte min nuvarande praktikplats som jag redan sagt, men hoppas det blir bättre. Jag har ju Marcus, men han har massor att göra med c-uppsatsen, så det blir lite ensamt, speciellt när jag är ledig.. Marcus är i skolan nu och han ska nog iväg ikväll också, de åker runt med enkäter till olika lag på elitnivå.. Så de kommer att åka till både Göteborg och Malmö tror ja det var. Idag skulle dom inte så långt alla fall. Ja, det blir helt enkelt lite långa dagar.

Inga kommentarer: