söndag 7 december 2008

Sol och maxi


Nu känner jag mig rätt nöjd. Jag traskade iväg till solariet och solade 20 min. Fasiken va skönt. Jag har tänk att jag skulle göra det i x antal veckar men först idag kom jag till skott. Sedan gick jag till maxi och handlade lite. Köpte två julstjärnor, det första och enda julpyntet vi har här!
När jag kom hem lagade jag ättiksgurka (!), mumma! Köpte även chips, dipp och glögg så ikväll kan ni gissa vad jag ska göra.
Hittade även Mamma Mia dvdn som jag köpte i julklapp till mor, så nu var ännu en julklapp avklarad. Men va tusan ska jag köpa till min far??? Och syster och Sergio??? Va jobbigt detta klappköpande kan vara..
Nu ska jag duscha bort solarielukten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

madde! jag har också hemlängtan.. ska bli så skönt med jullov och bara få va hemma, haha! Låter iaf som du har det bra på praktiken, VG-bruden ;) Ses!/cassie

wimsis sa...

Ja, ska bli riktigt skönt med lov! Men du verkar också ha det bra, så det är ju åtminstone bra! Ska bli skoj att ses igen, kan inte fatta att sex veckor kan gå så snabbt..