lördag 13 december 2008

Jenga

Nu är nästan alla klappar inhandlade! Nu är det bara M. + hans mor och syster kvar. Var inne på BR och kollade efter spel till syster och hennes karl, och där såg jag deras julklapp! Det var så klockrent!
Jag och mina syskon var ju på Gran canaria för första gången för två år sedan. När vi satt i hotellbaren och Sergio jobbade så kom han med ett spel åt oss. Det spelet spelade vi nästan varje kväll allihop tillsammans jag, syster, bror, Srgio och Mario. När vi var där för ett år sen spelade vi det också. Det har lixom blivit våran "grej", och nu hittade jag det på BR! Fan va kul! Spelet är ju då Jenga, klumpeduns eller vad mer det kan tänkas kallas. Det är ju jätte bra när alla inte talar samma språk, är ju inte speciellt svåra spelregler.
När jag handlat klart gick jag och la mig i solariet 20 min och sedan traskade jag hem.
Nu gör jag inte så mycket, äter godis och spelar, vilket liv man har. Mer spännande än så blir nog inte min kväll heller tyvärr. Vin ska jag dricka alla fall.

Inga kommentarer: