torsdag 25 december 2008

Jul, jul

Då var julafton överstökad. Jag hade riktigt trevligt hela dagen! Vi åt mat tidigt, vid 13.00, Marcus var med också. Pratade med Sergios familj gjorde vi också. Ja, det var trevligt. Pappa kom hem vid fem-tiden, han var ledig några timmar. Vid sju-tiden åkte jag till Anita, där var vi sedan fram till halv elva tror jag, även där var det riktigt trevligt.
Idag ska jag äta gröt till mor, ungarna ska få sina presenter idag eftersom vi inte fick träffa dom igår.. På kvällen vet jag fortfarande inte vad jag ska hitta på. Jag hoppas att Malin och Sergio vill gå ut, trots att han ska på jobb på imorgon.. Ja, ja.. Nånting blir det väl. Sötis ska vara med några kompisar. De skulle bada bastu, kolla på fotboll och sånt =) Sen kommer han må riktigt dåligt imorgon, haha..

Inga kommentarer: