fredag 19 december 2008

Slut

Då var min sista praktikdag över.. Blandade känslor. Har ju faktiskt haft det riktigt bra och jag har haft riktigt roligt. Men samtidigt ska det bli riktigt skönt att komma hem till alla er, har saknat er massor. Sen kunde det ju varit bättre också. Jag och M har gått om varandra heeela tiden. Han har massor att göra med sin c-uppsats och jag har haft min praktik. Men idag blev jag arg. Jag kom hem vid halv fyra och då var Macke på väg till skolan så jag sa: Och så ska du iväg igen.. Svaret jag fick på det var ganska oväntat, detta sa han: Ja, förlåt så hemskt mycket att jag var hemma på lunch! Jaha, fick jag bara till svar. Öhhh.. Jag tände till med en gång och sa att det var väl för fan inte nån jävla kritik! Jag menade ju bara att det var trist att än en gång så åker han iväg nar jag kommer hem (detta sa jag inte just för att jag var pissed). Sen sa jag bara åt han att ta fram tvätt om han ska ha nåt tvättat och sen jag gick jag till tvättstugan och vi möttes i trappan. Jag brydde mig inte om att säga hejdå. Jag blir så trött. Och inte att han kan be om ursäkt heller.

3 kommentarer:

Cila sa...

Nej men vad jobbigt!
Hoppas att ni får chansen att prata om det innan du far därifrån, att ni inte lämnar det sådär. :/

Jag är iaf super glad att du äntligen ska komma hem! :)
Pussar

mamaMill sa...

och så väntar klänningen på att du ska komma och prova den =)

wimsis sa...

Yeah!!! En dag kvar nu tjejer, sen jäklar!