lördag 20 december 2008

1 dag kvar!!

Imorgon vid den här tiden sitter jag i Göteborg och väntar på mitt tåg som går 12.02. Jag måste åka härifrån redan kl. 09.00 eftersom tågen bara går varannan timme på söndagar.. Så jag måste vänta på tåget i typ 1h och 45 min i Göteb. suck.. Nåja, men jag är på väg alla fall! Sen väntar 5 timmar tåg till Sthlm, när jag är framme är det en timme tills bussen till Kapellskär går, och sen är det båt i två och en halv timme, ja herre gud vilken dag jag har framför mig.. Alla som vill möta mig är välkommna =) Macke kommer hem på måndag så åker ensam.. Hade han vetat tidigare att det bara skulle skilja en dag hade vi ju kunat resa tillsammans men.
Igår skulle jag tvätta men nån jäkel hade snott min tvättid, jag hann till slut tvätta mina kläder men inte tumla eller hänga i torkskåpet, vilket nu resulterar i att kläderna jag ska packa är fuktiga. Kanske måste gå ner och kolla om det skulle råka vara ledigt.
Macke är i skolan som vanligt så jag hade tänkt gå ner på stan och fördriva lite tid men det blåser storm och regnar så jag skiter i det.. Borde väl börja packa antar jag, men det lockar inte speciellt mycket.

Inga kommentarer: